fbpx

Wirtualna Asysta

Przytłacza Cię góra zadań? Nie możesz skoncentrować się na tym, co lubisz i na czym się znasz najlepiej, bo Twoją wydajność ograniczają technikalia? Tracisz mnóstwo czasu na szukanie tutoriali na YouTube, jak coś wyklikać?

Nie musi tak być!

Możesz zająć się tworzeniem treści do swoich kursów i e-booków, czy budowaniem relacji ze swoją społecznością. Możesz mieć czas dla rodziny i znajomych, na swoje pasje i na relaks.

Zapewnię Ci kompleksową opiekę techniczną nad Twoim biznesem. Zdejmę z Twoich barków zadania, których nie lubisz lub nie chcesz robić, a Ty zajmiesz się tym, czego oddelegować się nie da.

Korzyści ze współpracy

z wirtualną asystentką

Korzyści ze współpracy z wirtualną asystentką

Oszczędność czasu

Wirtualna asystentka może zajmować się wieloma rutynowymi zadaniami, co pozwala Ci skoncentrować się na bardziej strategicznych i zyskownych aspektach działalności.

Skalowalność

Możesz elastycznie dostosowywać ilość pracy asystentki do zmieniających się potrzeb firmy, bez konieczności zatrudniania stałego personelu.

Koszty

Zatrudnienie wirtualnej asystentki może być ekonomiczniejsze niż zatrudnienie stałego pracownika, ponieważ nie trzeba płacić za ubezpieczenia, urlopy ani inne świadczenia.

Koncentracja na misji firmy

Delegowanie zadań operacyjnych i administracyjnych pozwala Ci bardziej skupić się na realizacji celów i misji firmy.

Skrócenie czasu reakcji

Wirtualna asystentka może błyskawicznie reagować na nagłe zlecenia lub potrzeby, co zwiększa elastyczność Twojej firmy.

Życie prywatne

Dzięki wsparciu wirtualnej asystentki możesz mieć więcej czasu na życie prywatne, rodzinę i odpoczynek.

Eliminacja stresu

Delegowanie zadań może pomóc zredukować Twój stres i obciążenie, co wpływa pozytywnie na jego zdrowie psychiczne i ogólną jakość życia.

Rozwinięcie biznesu

Wirtualna asystentka może pomóc w zwiększeniu produktywności i skuteczności działalności, co może przyczynić się do rozwoju i zwiększenia zysków Twojej firmy.

Administracja i obsługa klienta

Administracja i obsługa klienta

  • Obsługa skrzynki mailowej.
  • Wyszukiwanie (research) informacji.
  • Przygotowywanie oraz umieszczanie ogłoszeń.
  • Wsparcie rekrutacji.
  • Kompletowanie CV, weryfikacja i selekcja kandydatów, rekomendacje.
  • Przepisywanie informacji.
  • Przygotowywanie, edytowanie i formatowanie dokumentów.
  • Przekształcanie dokumentów na różne formaty.
  • Tłumaczenia z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski.
  • Przygotowanie różnych formularzy (ankiet, testów, itp.)
  • Przygotowywanie raportów i analiz.
  • Tworzenie i zarządzanie projektami.
  • Pilnowanie harmonogramów.
  • Tworzenie i edycja procedur.
  • Kontakt z podwykonawcami.
  • Zarządzanie bazami danych excel.
  • Opracowywanie raportów i analiz.
  • Wystawianie faktur.
  • Prowadzenie kalendarza.

Grafiki, e-booki, prezentacje, itp.

Grafiki, e-booki, prezentacje, itp.

  • Grafiki do social mediów, newsletterów, na strony www.
  • Infografiki, checklisty, prezentacje, plakaty, szablony faktur, planery, kalendarze i wiele innych.
  • Grafiki do postów karuzelowych.
  • Grafiki mockupy produktów i kursów.
  • Edytowalne pliki PDF.

WordPress, Woocommerce, platformy kursowe

WordPress, Woocommerce, platformy kursowe

  • Opieka nad istniejącymi stronami.
  • Weryfikacja treści na stronie internetowej: korekta już zamieszczonego tekstu, testy optymalizacji i responsywności, sprawdzenie poprawności działania
  • Prowadzenie bloga.
  • Strony lądowania zbudowane w WordPressie.
  • Dodawanie produktów do sklepu.
  • Dodawanie treści do kursów.
  • Optymalizacja pod SEO.
  • Aktualizacje wtyczek i motywów.

Webinary

Webinary

  • Ustawianie webinarów na żywo i wsparcie techniczne podczas ich trwania.
  • Ustawienia autowebinarów (ClickMeeting, WebinarKit, WebToLearn, EverWebinar).

Social media

Social media

  • Obsługa Fanpage’a, grup na Facebooku i wydarzeń (strategia i harmonogram treści postów, relacji, transmisji na żywo).
  • Obsługa profili na Instagramie (strategia i harmonogram treści postów oraz relacji).
  • Tworzenie grafik: Facebook, Instagram (posty, karuzele, instastories, reels).
  • Opisy postów.
  • Obsługa profili: odpowiadanie na wiadomości, komentarze, weryfikacja powiadomień.
  • Wprowadzanie produktów i usług do sklepu na Faceooku.
  • Konfiguracja Chatbot dla Facebooka i Instagrama.

Video

Video

  • Edycja video do postów, kursów, na YouTube.
  • Dodawanie napisów (pojedynczych i całych transkrypcji).
  • Cięcia i łączenia.
  • Przejścia i animacje.
  • Dodawanie, grafik, zdjęć, muzyki.
  • Wycinanie zbędnych dźwięków.
  • Tworzenie intro i outro.

Newsletter

Newsletter

  • Pracujemy na takich systemach jak: MailerLite, FreshMail, MailChimp, GetResponse.
  • Przygotowanie treści newslettera – na podstawie otrzymanych treści.
  • Wysyłka newslettera.
  • Monitoring konwersji z wysłanych kampanii.
  • Tworzenie automatyzacji po zapisie, po sprzedaży, itp.
  • Tworzenie formularzy zapisu, pop-upów.

Pakiet STANDARD

10 godzin

1000 zł

Pakiet BUSINESS

25 godzin

2250 zł

Pakiet PRO

40 godzin

3200 zł